Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів ОДА
Анонси


Назад

Увага! Перелік документів, які необхідно подати до Чернігівського регіонального відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств для отримання бюджетних субсидій згідно Постанови КМУ від 07.02.2018 № 106 (зі змінами)

 

1. Заявка на отримання бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) – новоствореним фермерським господарством, або Заявка на отримання бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 гектар) фермерським господарствам (крім новостворених). Форма заявки затверджується наказом Мінагрополітики.

2. Копія статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копія договору (декларації – у разі одноосібного ведення) про створення сімейного фермерського господарства.

3. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності та/або користування земельною ділянкою. (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1127-2015-%D0%BF)

4. Копія фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік до 20 000 000 грн, а фермерським господарствам, які зареєстровані в поточному році, – копію фінансового звіту за останній квартал (копію балансу і звіту про фінансові результати, які подаються до управління статистики).

5. Довідка, чинна на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, - у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС (дійсна протягом 10 днів).

6. Підтвердні документи про те, що не порушено справу про банкрутство, не перебуває в стадії ліквідації, не визнано банкрутом (витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, в якому повинні бути зазначені, крім загальної інформації про фермерське господарство та переліку членів фермерського господарства: дані про перебування юридичної особи в процесі провадження у справі про банкрутство, санації; дані про перебування юридичної особи в процесі припинення; дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, підстава для його внесення).

7. Згода заявника щодо надання про нього інформації Мінагрополітики, яка містить персональні дані, за формою (заповнюється на місці).

8. Довідка про реквізити поточного банківського рахунку.

 

Подаються оригінали та належним чином засвідчені копії документів (засвідчуються печаткою та підписом голови фермерського господарства).

Назад

07 Грудня 2018 16:13