Анонси

 

 
 
 
 
 

Назад

ПРОВЕДЕНО СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «МАРКЕТИНГ НЕ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ»

У сучасних умовах функціонування та розвитку підприємств, одним із важливих факторів успіху є знання та застосування маркетингових стратегій, направлених на формування у споживачів позитивного ставлення до своєї продукції і бажання її купити.

Досвід проведення Департаментом агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації виставково-ярмаркових заходів, які популяризують продукцію виробників галузі на регіональному та міжнародному рівнях, свідчить про необхідність підвищення кваліфікації фахівців підприємств, які займаються маркетингом, та відповідальні за належне представлення експозицій від підприємств.

Саме на цю тему, за ініціативою Департаменту, 5 грудня проведено семінар-практикум «Маркетинг не для маркетологів».

Навчання проводили наукові працівники кафедри маркетингу PR-технологій та логістики Чернігівського національного технологічного університету Вікторія Жидок та Тетяна Забаштанська.

Представникам підприємств висвітлено такі питання:

- як збільшити обсяги  продажів продукції?

- з чого почати маркетинг на підприємстві?

- що потрібно знати про дослідження і аналітику ринку?

- які основні етапи маркетингової діяльності?

- які акції запускати і як дізнатися, що вони спрацювали?

- як представляти підприємство та продукцію на ярмарках, виставках?

- які особливості рекламної компанії в соціальних мережах?

Під час проведення семінару-практикуму учасники моделювали та вирішували практичні ситуації залежно від завдань виду діяльності підприємства.

 
 

Назад