Анонси

 

 
 
 
 
 

Назад

ЗАПРОВАДЖЕНО НОВІ ПРАВИЛА МАРКУВАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

06 лютого 2019 року набрав чинності Закон України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», який встановлює загальні принципи та вимоги щодо інформації про харчові продукти, зокрема стосовно їх маркування, а також обов'язки операторів ринку з доведення цих даних до споживачів.

Законом встановлено вимоги до забезпечення розбірливості інформації про продукт. Наприклад, висота малих літер у тексті, яким надається обов'язкова інформація про харчовий продукт, має бути не меншою 1,2 мм. У разі використання упаковки або тари, площа найбільшої поверхні якої менша за 80 кв. см, висота малих літер має дорівнювати або перевищувати 0,9 мм.

Також, законом передбачено надання інформації про алергени, харчові продукти, продаж яких здійснюється дистанційно, про використання у харчовому продукті рафінованої олії або жирів рослинного походження, зокрема пальмової олії.

Окрім того, закон зобов'язує операторів ринку надавати споживачам інформацію й щодо того, чи піддавався харчовий продукт заморожуванню або розморожуванню. При цьому, назва таких продуктів має обов'язково включати слово «розморожений». У разі використання в ковбасах і сосисках неїстівних оболонок надання інформації про це є обов'язковим.

Інформація про харчові продукти, згідно з ухваленим законом, має надаватися на упаковці державною мовою. Водночас оператори ринку харчових продуктів, винні у порушенні вимог цього закону, несуть відповідальність відповідно до закону «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин».

Назад